Mūsų vertybės
Tai, kas mums svarbu ir kas sudaro mūsų minčių, sprendimų bei veiksmų pagrindą:
  • Laisvė ir atsakomybė

    Kaip dvi tos pačios monetos pusės. Viena vertus, esame laisvi rinktis, kaip ir ko mokytis, kita vertus, esame atsakingi už savo rezultatus, įsitraukimą į mokyklos veiklas ir renginius. Vieno žmogaus laisvė baigiasi ten, kur prasideda kito laisvė, o tai reiškia, kad esame laisvi tam tikruose rėmuose – atsakomybės ir Stembridge kultūros rėmuose.
  • Pagarba

    Visiems ugdymo proceso dalyviams: klasės draugams, mokyklos mokiniams, mokytojams, šeimininkei, tėvams. Pagarba pasireiškia intonacijomis ir kreipiniais, veiksmais ir elgesiu, nevėlavimu ir pagal jėgas atliktomis užduotimis, savitarpio pagalba bei tyla, kad netrukdytume kitiems mokytis.

  • Saugumas

    Visais lygmenimis: fiziniu (rūpinimasis gyvybe ir sveikata), protiniu (rūpinimasis smegenimis ir intelektualiniu vystymusi) bei psichologiniu (rūpinimasis komfortiška būsena, aplinka be streso ir patyčių).

  • Pasitikėjimas ir atvirumas

    Mokymo ir auklėjimo procese. Pasitikėjimas mokytojų profesionalumu, vaikų norais ir gebėjimais. Atviras keitimasis žiniomis už mokyklos ribų.
  • Mokymasis kaip procesas

    Išlaikydami komfortą ir pasitikėjimą, skatindami fantaziją ir vystymąsi, nekurdami griežtų „ugdymo įstaigos“ rėmų, pirmenybę teikiame vaikų mokymuisi. Būtent švietimas ir tobulėjimas yra pagrindinė Stembridge prasmė – tam čia ateina mokiniai ir mokinės.
  • Bendruomenė

    Mums svarbu būti ne tiesiog mokykla, o tikra šeima!

  • Laisvė ir atsakomybė

    Kaip dvi tos pačios monetos pusės. Viena vertus, esame laisvi rinktis, kaip ir ko mokytis, kita vertus, esame atsakingi už savo rezultatus, įsitraukimą į mokyklos veiklas ir renginius. Vieno žmogaus laisvė baigiasi ten, kur prasideda kito laisvė, o tai reiškia, kad esame laisvi tam tikruose rėmuose – atsakomybės ir Stembridge kultūros rėmuose.
  • Pagarba

    Visiems ugdymo proceso dalyviams: klasės draugams, mokyklos mokiniams, mokytojams, šeimininkei, tėvams. Pagarba pasireiškia intonacijomis ir kreipiniais, veiksmais ir elgesiu, nevėlavimu ir pagal jėgas atliktomis užduotimis, savitarpio pagalba bei tyla, kad netrukdytume kitiems mokytis.

  • Saugumas

    Visais lygmenimis: fiziniu (rūpinimasis gyvybe ir sveikata), protiniu (rūpinimasis smegenimis ir intelektualiniu vystymusi) bei psichologiniu (rūpinimasis komfortiška būsena, aplinka be streso ir patyčių).

  • Pasitikėjimas ir atvirumas

    Mokymo ir auklėjimo procese. Pasitikėjimas mokytojų profesionalumu, vaikų norais ir gebėjimais. Atviras keitimasis žiniomis už mokyklos ribų.
  • Mokymasis kaip procesas

    Išlaikydami komfortą ir pasitikėjimą, skatindami fantaziją ir vystymąsi, nekurdami griežtų „ugdymo įstaigos“ rėmų, pirmenybę teikiame vaikų mokymuisi. Būtent švietimas ir tobulėjimas yra pagrindinė Stembridge prasmė – tam čia ateina mokiniai ir mokinės.
  • Bendruomenė

    Mums svarbu būti ne tiesiog mokykla, o tikra šeima!

KODĖL STEMBRIDGE SCHOOL?
  • Individualus požiūris
    Ugdymas mokykloje organizuojamas aplink vaiką ir jo interesus. Svarbus ne tik mokymasis, bet ir asmeninis tobulėjimas, sveikata bei gerovė. Mokytojo užduotis – nukreipti vaikų dėmesį į naujas galimybes, plėsti interesus ir padėti ugdyti kūrybiškumą, kritinį mąstymą, saviorganizaciją bei savarankiškumą.
  • Šiuolaikinė edukacinė erdvė
    Transformuojamos klasės su technologine įranga, biblioteka su reikiama literatūra vaikų ir suaugusiųjų tobulėjimui, rekreacinė zona su vietomis ramiam poilsiui.
  • Ramybės ir prieinamumo derinys
    Šiuolaikiškas pastatas, nuosava aptverta žaidimų ir sporto aikštelė, kaimynystė su spygliuočių mišku – mūsų rami vieta atokiau nuo miesto šurmulio skatina susikaupimą ir gilų mokymąsi, todėl mūsų mokykla yra ideali vieta vystymuisi ir augimui.
PAGRINDINIS FOKUSAS
Science, Technology, Engineering, Maths – jau nusistovėjęs ketvertas šiuolaikinėje švietimo paradigmoje, už kurio slypi tarpdalykinio požiūrio, mokinių iniciatyvos, projektinio mąstymo ir orientacijos į praktiką technologinėje aplinkoje filosofija. Mokslinis pagrindas – tai neabejotinas pamatas savarankiškiems sprendimams ir kritiniam mąstymui.
Kalba yra bet kokių žinių pagrindas. Ypatingas dėmesys skiriamas anglų kalbos, kaip universalios komunikacijos priemonės, mokymuisi. Mokomės lietuvių kalbos ir kultūros, rusų kalbos – pagal išsilavinimo minimumą. Išlaikome ryšį su baltarusių kultūra ir tradicijomis. Taip pat finansinis bei medijų raštingumas ir verslumo pagrindai – kaip svarbi investicija į kompetenciją neapibrėžtoje ateityje.
Mokymosi ir tobulėjimo procesas – tai bazinio raštingumo + kompetencijų (4K ir ne tik) + asmenybės formavimas. EQ, refleksyvus ir kritinis mąstymas, efektyvi komunikacija ir konfliktų valdymas, gebėjimas dirbti komandoje, savitvarkos ir tinklaveikos įgūdžiai – ir galima drąsiai žengti į ateitį, kad ir kokia ji būtų!